It's time for Anti....

Discussion in 'Off Topic Chat' started by EBphotography, Oct 9, 2006.

  1. EBphotography

    EBphotography TPF Junkie!

    Joined:
    Jul 2, 2006
    Messages:
    1,834
    Likes Received:
    1
    Location:
    Maine, USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    TO CLEAN HER INBOX!!

    :D:D:D

    Just trying to tell you that you won I spy!
     
  2. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    here we go again! Little miss popular
    just showing off again
    ohh look how PMs I got
    yeah yeah yeah heard it all before
    :lol: :lol: :lol:

    it'll be all those LOOOVE PMs she gets
     
  3. Alex_B

    Alex_B No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Aug 30, 2006
    Messages:
    14,491
    Likes Received:
    206
    Location:
    Europe 67.51°N
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I never get any of those on here! :(
    Well, but then again, I am not a lass ;)
     
  4. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I know, I'll send her a PM asking her to empty her inbox!
     
  5. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    *looks puzzled* that didnt work
     
  6. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hehe...my pm box fills up fast some days...depends on how good of a mood I'm in...if I'm in a great mood, I talk a lot. :p ...and if I'm in a REEEAAAAALLY great mood, I start PMing with 2 or 3 people at a time so I'm never bored! :lol:


    Omg, I just revealed how pathetic I am. :oops:
     
  7. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    A. I don't get "LOOOVE PMs" (wish I did. Any volunteers??) :er:
    B. My inbox shows it's not full, so I'm not sure what the problem was. Maybe the message was sent to someone with a similar screenname by mistake?? :p
    C. Uhh, gimme a few minutes to find a picture.
    D. Sorry I didn't realize 'til now I'd won. It's been busy the last little while.
     
  8. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I give it 10 minutes and your inbox will be full

    now wheres that thesaurus?
     
  9. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :( 3 1/2 hours, and not only no looove PMs, but no messages at all.
     
  10. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ok Anti...your inbox really IS full. I can't PM you.
     
  11. Antarctican

    Antarctican TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2006
    Messages:
    24,809
    Likes Received:
    27
    Location:
    The Great White North
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    It's showing me I still have room. Don't know what that's all about.
     
  12. lostprophet

    lostprophet No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    11,770
    Likes Received:
    109
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ive sent a few and they went ok
     

Share This Page