In my amazing garden today...

Triehard

TPF Noob!
Joined
Jun 6, 2008
Messages
98
Reaction score
0
Location
Belgium
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
A unique creature ...the "Redcamelrobin";)

Not perfectly done but hey....it's just for the fun of it.:wink::wink:

sized_kameelborstje.jpg


:alien:
 
OP
Triehard

Triehard

TPF Noob!
Joined
Jun 6, 2008
Messages
98
Reaction score
0
Location
Belgium
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Oh sorry... I forgot to mention it is the "Big headed Redcamelrobin":mrgreen:
:alien:
 

Chiller

Mental case
Joined
Dec 14, 2003
Messages
9,739
Reaction score
271
Location
F@cking Hell
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Can ya imagine seeing that in your garden. :lol::lol: I can bet in the next few years some scientist will try it. Very cool work in this one.
 
OP
Triehard

Triehard

TPF Noob!
Joined
Jun 6, 2008
Messages
98
Reaction score
0
Location
Belgium
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Haha thx for the comments...mission accomplished "putting a smile on your faces is one of my hobbies"
There will be some more later on:mrgreen::mrgreen:
:alien:
 

Chiller

Mental case
Joined
Dec 14, 2003
Messages
9,739
Reaction score
271
Location
F@cking Hell
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Haha thx for the comments...mission accomplished "putting a smile on your faces is one of my hobbies"
There will be some more later on:mrgreen::mrgreen:
:alien:
Thank you for the smile. That is what it is about . :D:D
 

Hawaii Five-O

My alter-egos have been banned. :( Now I must be
Joined
Jun 2, 2008
Messages
1,099
Reaction score
0
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
thats so cool, hopefully I will see one of those flying around my area!
 
OP
Triehard

Triehard

TPF Noob!
Joined
Jun 6, 2008
Messages
98
Reaction score
0
Location
Belgium
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Chiller & C677T & SandShots
Thx for your reply's. :thumbup:

:alien:
 

JorgeRegula

TPF Noob!
Joined
Jun 28, 2008
Messages
20
Reaction score
0
Location
US
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Oh my, isn't that the cutest thing I've ever seen...
 
OP
Triehard

Triehard

TPF Noob!
Joined
Jun 6, 2008
Messages
98
Reaction score
0
Location
Belgium
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
@ lockwood81 it eats in flight, cuz it's really difficult for it to land and collect seeds without falling over on the cause of it being a bit topheavy.:D
@ JorgeRegula yep cute isn't it :lol:
:alien:
 

Senor Hound

TPF Noob!
Joined
Apr 23, 2008
Messages
1,425
Reaction score
0
Location
La la land...
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Look for one of these in your nearest bird bath... On second thought, its part camel so it probably won't ever need any water... :)
 

claned

TPF Noob!
Joined
Jun 17, 2008
Messages
28
Reaction score
0
If I see that flitting around my yard, I'm moving. Just sayin.

Camels look to much like llamas and llamas are just obnoxious creatures.
 

Most reactions

Top