Canon 70-200mm

Discussion in 'Photography Equipment & Products' started by Bryant, Aug 28, 2008.

  1. Bryant

    Bryant TPF Noob!

    Joined:
    Jun 25, 2008
    Messages:
    225
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut, United States
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    My Canon 70-200mm F/4 L is in the mail to be delivered on Saturday. Is there anything I should know beforehand to make the jump into L's any easier or tips on the lens?

    Thanks
     
  2. keith204

    keith204 No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    May 20, 2007
    Messages:
    1,643
    Likes Received:
    2
    Location:
    Bolivar, MO
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Enjoy :)

    Also, think of a clever response for all the times people will say "wow".
     
  3. icassell

    icassell TPF Noob!

    Joined:
    Jun 7, 2008
    Messages:
    9,893
    Likes Received:
    10
    Location:
    Arizona
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Hmmm ... I think you should know my address so you can ship it .... :lmao:

    Enjoy! I love my Sigma 100-300 f4!
     
  4. Imaginara

    Imaginara TPF Noob!

    Joined:
    Aug 3, 2008
    Messages:
    29
    Likes Received:
    0
    Location:
    BorĂ¥s, Sweden
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    damn! and here i came up with a witty reply (Enjoy ;) and it was too late as usual. Oh well, if you snooze you loose :D

    On a serious note though. Its a great lens and you will be very happy with it. It's my main go-to lens for me =)
     
  5. Village Idiot

    Village Idiot No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Mar 20, 2008
    Messages:
    7,274
    Likes Received:
    406
    Location:
    Shepherdsturd, WV / Almost, MD
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Return it for a 2.8 IS? heh...joking...
     
  6. Dao

    Dao No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Mar 24, 2008
    Messages:
    6,252
    Likes Received:
    418
    Location:
    St. Louis
    Or sell the F4 to me at half price and then get the 2.8 IS :lol:
     
  7. 250Gimp

    250Gimp TPF Noob!

    Joined:
    Oct 3, 2006
    Messages:
    1,031
    Likes Received:
    0
    Location:
    Chelsea, Quebec
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I have one, Great lense!!

    Enjoy it!!
     
  8. gryphonslair99

    gryphonslair99 Been spending a lot of time on here!

    Joined:
    Sep 9, 2006
    Messages:
    11,437
    Likes Received:
    2,095
    Location:
    Wichita, Kansas, USA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    YES THERE IS. Before that lens arrives run, do not walk to your doctor and demand to be vacinated against L fever. It is highly contagious and once you get it there is no known cure. :lmao:
     
  9. Bryant

    Bryant TPF Noob!

    Joined:
    Jun 25, 2008
    Messages:
    225
    Likes Received:
    0
    Location:
    Connecticut, United States
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Haha thanks everyone for your enthusiasm. I caught L fever a few months ago, I've just been holding back until now.
     
  10. RyanLilly

    RyanLilly No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Aug 27, 2007
    Messages:
    1,478
    Likes Received:
    8
    Location:
    St. Louis, Missouri, USofA
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    That's how I got my 70-200 f4 at half price!

    Its a fantastic lens, really sharp, Even in low light and iso 1600-3200, I can heavily crop and still get a sharp print! (usually with a tripod/monopod). Even though an extra stop and IS would be great, it is still a very capable lens. Enjoy!
     
  11. icassell

    icassell TPF Noob!

    Joined:
    Jun 7, 2008
    Messages:
    9,893
    Likes Received:
    10
    Location:
    Arizona
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I got my Sigma 100-300mm EX f4 half price too -- ebay :)
     
  12. Jon0807

    Jon0807 TPF Noob!

    Joined:
    Nov 16, 2007
    Messages:
    357
    Likes Received:
    4
    Location:
    San Francisco, CA
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    here's a tip...Use it ALOT or I will! :D
     

Share This Page