Chase or Voo!

Discussion in 'Off Topic Chat' started by karissa, May 6, 2004.

  1. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Ok, What is with my new name?! I was perfectly HAPPY with the old one. WHAT DID I DO?! :shock: :scratch:
     
  2. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :crazy: I don't know what you're talking about :angel:
     
  3. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    It was YOU! I knew it! I didn't even post a pict in the TPF mug shots I'll have you know. I was a good girl! :angel:
     
  4. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    However, I like your new name. :lol:
     
  5. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    What can I say, I get a little bored sometimes 8)
     
  6. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Haha.. oh well... sadly.. not to far from the truth and really... if yah didn't like me you wouldn't pick on me! :D So uh.. thanks. 8)
     
  7. photogoddess

    photogoddess TPF Noob!

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    6,253
    Likes Received:
    34
    Location:
    Lala Land
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Karissa, ya know.... the guys are all still waiting for the "better" shot you promised them after the bikini shot you posted. They are all just too "shy" to ask for it. :twisted:

    If you don't like your nickname... how would you like mine or Voods? :oops:
     
  8. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yeah, give me some more time on that... I'm in the middle finals and graduation and both jobs are not going well and the list goes on so... give me some space por favor. :D Feel free to harasses me however, I'm more likely to get to them sooner that way. :p

    Yeah, I'm good with my name thanks... Have fun with your though. :lol: 8)
     
  9. photogoddess

    photogoddess TPF Noob!

    Joined:
    Feb 29, 2004
    Messages:
    6,253
    Likes Received:
    34
    Location:
    Lala Land
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Yeah well... It wasn't nearly as fun as you might think for me to have earned mine. :roll:
     
  10. oriecat

    oriecat work in progress

    Joined:
    Jul 7, 2003
    Messages:
    3,118
    Likes Received:
    19
    Location:
    Portland OR USA
    Spill!! Inquiring minds want to know...
     
  11. karissa

    karissa The Untitled

    Joined:
    Mar 11, 2004
    Messages:
    2,426
    Likes Received:
    1
    Location:
    Probably at work... *yawn*
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Awww... yeah but.. I'm pretty sure I know how I earned mine. :p

    I didn't mean it... really! :badangel:
     
  12. drlynn

    drlynn TPF Noob!

    Joined:
    Sep 19, 2003
    Messages:
    722
    Likes Received:
    0
    Location:
    In the Basement
    GO CHASE!!!

    I knew this was gonna happen! Now where did I put that popcorn?

    *waits to see when the hammer falls again*
     

Share This Page