"House" Season Premiere, Tonight!!!

Discussion in 'Off Topic Chat' started by ShutteredEye, Sep 13, 2005.

  1. ShutteredEye

    ShutteredEye TPF Noob!

    Joined:
    Mar 1, 2005
    Messages:
    2,411
    Likes Received:
    41
    Location:
    Arlington, TX
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    .....and I'm going to miss it!!!

    Can anyone with a dvr burn me a dvd!?!???!

    Please?
     
  2. thebeginning

    thebeginning TPF Noob!

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    3,795
    Likes Received:
    29
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    dude, i had no idea! :shock:


    i dont have a dvr, but i'll watch it for you!
     
  3. Alison

    Alison Swiss Army Friend Supporting Member

    Joined:
    Jun 21, 2004
    Messages:
    9,469
    Likes Received:
    96
    Location:
    TX
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I am so freaking excited about this! I started classes last week, by my professor for my law class has a trial and we don't have class tonight :cheer: If we had a burner I'd get it for you, Robert! Sadly we don't, and I'm going to miss most of the season because I have class on Tuesday nights until December 22nd :(
     
  4. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    FINALLY :cheer: damn house ads on Fox!
     
  5. errant_star

    errant_star TPF Noob!

    Joined:
    Aug 27, 2004
    Messages:
    1,029
    Likes Received:
    25
    Location:
    Ontario Canada
    YEAH !!!! If I had a DVR I'd do it for you! Sorry :(

    And where is JonMikal in this thread ???? hmm hmmm ;)
     
  6. MDowdey

    MDowdey Guest

    terrible. i hate TV
     
  7. tmpadmin

    tmpadmin TPF Noob!

    Joined:
    Dec 13, 2004
    Messages:
    876
    Likes Received:
    3
    Location:
    Buffalo, NY
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    what is house..? nevermind - Google

    Sounds dull. I'm waiting for the new season of Charmed!
     
  8. anicole

    anicole TPF Noob!

    Joined:
    Jun 29, 2005
    Messages:
    2,148
    Likes Received:
    93
    :shock: BLASPHEME!! :shock:
     
  9. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    What she said! CHARMED????
     
  10. Traci

    Traci when you wish upon a star...

    Joined:
    Mar 21, 2005
    Messages:
    1,138
    Likes Received:
    16
    Location:
    So Cal.
    Charmed...that show is sooo "yesterday"!
     
  11. Karalee

    Karalee hOtLiPs!

    Joined:
    Feb 22, 2004
    Messages:
    3,849
    Likes Received:
    46
    Location:
    Here....there....everywhere
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :scratch: they still make new episodes of charmed?

    :lol:
     
  12. tmpadmin

    tmpadmin TPF Noob!

    Joined:
    Dec 13, 2004
    Messages:
    876
    Likes Received:
    3
    Location:
    Buffalo, NY
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yes! They are going into their 8th season this year. And what's not to like? Three HOT chicks with attitudes that can kill deamons. It doesn't get any better.
     

Share This Page