Looking to future (Kitten)

Discussion in 'Just For Fun!' started by juber, Nov 28, 2008.

  1. juber

    juber TPF Noob!

    Joined:
    Nov 27, 2008
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Hi,

    This is first photo to share with you :blushing: .... need your comments ;)

    [​IMG]

    .
     
  2. Artograph

    Artograph TPF Noob!

    Joined:
    Aug 16, 2007
    Messages:
    1,343
    Likes Received:
    0
    Location:
    I am Canadian, eh.
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Awwww!!!! Cute kitty!!!

    I like the black and white. My only problem with this photo is the cat's right eye is out of focus!

    :O)
     
  3. jv08

    jv08 TPF Noob!

    Joined:
    Nov 3, 2008
    Messages:
    482
    Likes Received:
    0
    I agree with the right eye is out of focus. Other than that it's great.
    Cute cat!
     
  4. pierrottweiler

    pierrottweiler TPF Noob!

    Joined:
    Nov 9, 2008
    Messages:
    187
    Likes Received:
    0
    Location:
    France
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    I like the first shot you share with us!
     
  5. Rrr3319

    Rrr3319 TPF Noob!

    Joined:
    Oct 13, 2007
    Messages:
    146
    Likes Received:
    0
    Location:
    Kankakee County, IL
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Too funny. I think it's a really nice shot. They're right about the eye, but the rest looks focused really well. Not always an easy thing with pets. Some have a tendency to move and attack when the camera comes out. :eek:)
     
  6. juber

    juber TPF Noob!

    Joined:
    Nov 27, 2008
    Messages:
    37
    Likes Received:
    0
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Artograph : Thanks .. It's hard to focus on both eyes because of the angle i tookde the photo .

    jv08 Thanks :) .

    Rrr3319 hehehe... you're right ;0)
    pierrottweiler Thanks : ) .
     
  7. Chris of Arabia

    Chris of Arabia Herding cats since 1988... Supporting Member

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    7,825
    Likes Received:
    16
    Location:
    The Magic Kingdom
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Nicely done. I can live with the eye. Interestingly, the cat looks rather flatter faced than most Saudi cats I see - perhaps they're more like that in the Eastern Province.
     
  8. jeroen

    jeroen No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Oct 1, 2005
    Messages:
    1,129
    Likes Received:
    80
    Location:
    Amsterdam, The Netherlands
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    That's a great shot of a very cute cat :)
     
  9. Hobbes

    Hobbes TPF Noob!

    Joined:
    Feb 15, 2008
    Messages:
    954
    Likes Received:
    4
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    haha I guess you were lucky or something because I know kittens would normally never sit still for a single second and they are very fickle lol thats what make them so damn cute! btw lol was that cat wearing a cap or sock?? haha soo cute!
     
  10. rufus5150

    rufus5150 TPF Noob!

    Joined:
    Mar 8, 2008
    Messages:
    1,658
    Likes Received:
    2
    Location:
    Austin, Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    1/250 of a second can make even cats stand still :)

    (Very cute pic btw)
     

Share This Page