Private Mail troll

Discussion in 'Feedback and Suggestions' started by fmw, Jan 15, 2007.

  1. fmw

    fmw No longer a newbie, moving up!

    Joined:
    Sep 30, 2006
    Messages:
    2,594
    Likes Received:
    135
    User MUHCO3 is using the private mail system to troll for email addresses.
     
  2. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Thanks for the heads up.
     
  3. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    User "Littleman" is also a troll using the private mail system for his own personal amusement. :meh:


    :lmao:
     
  4. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit

    But I haven't gotten any PMs from you!
     
  5. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Don't give him any ideas!!!!
     
  6. markc

    markc TPF Noob!

    Joined:
    Mar 8, 2004
    Messages:
    4,237
    Likes Received:
    6
    Location:
    Rochester, NY Velocity: Unknown
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Ban him! Ban him!
    He turned me into a newt!
     
  7. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :lol:
     
  8. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    :biglaugh:
     
  9. Chase

    Chase I am now benign! Staff Member Supporting Member

    Joined:
    Mar 9, 2003
    Messages:
    7,810
    Likes Received:
    51
    Location:
    Deep in the heart of Texas!
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Ok, just to make sure it doesn't get clouded over with humor.

    FMW: we are looking into the original issue, just didn't want to make it look like we were overlooking it.
     
  10. LittleMan

    LittleMan TPF Noob!

    Joined:
    Dec 14, 2004
    Messages:
    6,648
    Likes Received:
    121
    Location:
    Texas
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    The "original issue"?

    well, back a long time ago someone I know started something called "The Photo Forum"...


    .... There we find the "original issue"
     
  11. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Y'all totally don't wanna know the spam I just got in my inbox from Lil'Chris up there. :biglaugh:
     
  12. Corry

    Corry Flirtacious and Bodacious Supporting Member

    Joined:
    Feb 5, 2004
    Messages:
    21,169
    Likes Received:
    109
    Location:
    North Central Illinois
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    But I'm gonna show you anyway! :lol:

    Subject: Natural Male Enhancements!

     

Share This Page