Love is in the Air... ;)

cgipson1

TPF Noob!
Joined
Aug 18, 2011
Messages
17,143
Reaction score
4,350
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
They meet face to face..

1_DSC9351.jpg


It is love at first sight!

2_DSC9362.jpg


3_DSC9363.jpg


Typical male... he is so proud of himself that that swims a complete circle around his mate.. bragging to the world

4_DSC9379.jpg


5_DSC9380.jpg


6_DSC9381.jpg


7_DSC9382.jpg


8_DSC9383.jpg


9_DSC9384.jpg


10_DSC9385.jpg


11_DSC9386.jpg


12_DSC9388.jpg


13_DSC9389.jpg


After the male is finished with his Victory dance, the female does hers! She finally got a man!

14_DSC9390.jpg


15_DSC9391.jpg


16_DSC9393.jpg


And then they fly off into the sunset together!
 

Desi

No longer a newbie, moving up!
Joined
Sep 28, 2011
Messages
832
Reaction score
378
Location
Los Angeles
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Duck porn. Bug porn. What is this forum coming to?

Great series. I love that you captured the whole ritual.
 

TMBPhotography

TPF Noob!
Joined
Nov 22, 2011
Messages
161
Reaction score
17
Location
Vermont
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
haha my eyes are deceiving me. I thought it looked a little different than I saw.
 
OP
C

cgipson1

TPF Noob!
Joined
Aug 18, 2011
Messages
17,143
Reaction score
4,350
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Duck porn. Bug porn. What is this forum coming to?

Great series. I love that you captured the whole ritual.

Thanks Desi... I got some shots of the pre-mating head bobbing ritual too.. but didn't post them, as synchronized head bobbing doesn't really look like much ! :)
 

TMBPhotography

TPF Noob!
Joined
Nov 22, 2011
Messages
161
Reaction score
17
Location
Vermont
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
I thought she was turned around and giving him a bj. obviously not possible but thats what my eyes saw. For the record, I am home sick and not feeling well. :)
 
OP
C

cgipson1

TPF Noob!
Joined
Aug 18, 2011
Messages
17,143
Reaction score
4,350
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
I thought she was turned around and giving him a bj. obviously not possible but thats what my eyes saw. For the record, I am home sick and not feeling well. :)

I think she would QUACK at you for even suggesting that! :)
 

GeorgieGirl

No longer a newbie, moving up!
Joined
Nov 5, 2010
Messages
2,469
Reaction score
325
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
This is too funny! Thank You, Charlie.
 
OP
C

cgipson1

TPF Noob!
Joined
Aug 18, 2011
Messages
17,143
Reaction score
4,350
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
That was purely amazing!!! Trumpths Lightspeed sexy pic!!!

Why thank you, Angel! I just happened by, and the ducks asked me to shoot their engagement photos, marriage photos, and conception photos... all at once! Whhoooooo... I am beat! And then they flew off and stiffed me on the bill! lol! :)
 

blackrose89

TPF Noob!
Joined
Nov 14, 2011
Messages
1,451
Reaction score
265
Location
South Florida
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
That was purely amazing!!! Trumpths Lightspeed sexy pic!!!
Why thank you, Angel! I just happened by, and the ducks asked me to shoot their engagement photos, marriage photos, and conception photos... all at once! Whhoooooo... I am beat! And then they flew off and stiffed me on the bill! lol! :)
Did you get the model release by chance? :lol:
 
OP
C

cgipson1

TPF Noob!
Joined
Aug 18, 2011
Messages
17,143
Reaction score
4,350
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
That was purely amazing!!! Trumpths Lightspeed sexy pic!!!
Why thank you, Angel! I just happened by, and the ducks asked me to shoot their engagement photos, marriage photos, and conception photos... all at once! Whhoooooo... I am beat! And then they flew off and stiffed me on the bill! lol! :)
Did you get the model release by chance? :lol:

Nope.. just did a quack qua... Uh.. I mean "Verbal Contract"! ;)
 

LightSpeed

TPF Noob!
Joined
Oct 4, 2010
Messages
1,527
Reaction score
404
Location
Earth
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
I don't know what I'm gonna do with you Gipson. Those are extreme wildlife.
Not flawless, but as you know this shyt is very hard. My goal is EricD.
I'm recovering from being sick with a stomach virus.

Yes it may be hell and I dont know how I will accomplish it with a full time job.
It may take years.
But you can believe this.............



IT IS ON GIPSON

 
Last edited by a moderator:
OP
C

cgipson1

TPF Noob!
Joined
Aug 18, 2011
Messages
17,143
Reaction score
4,350
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Eric does some awesome work, doesn't he? You are lucky in that LA has a lot of the same type of gorgeous wildlife for you to practice on. Just keep on shooting, bro!

These aren't great shot.. but they were fun to get! I was really happy to see that.. it was really kind of funny and beautiful at the same time. Ducks are funny! :)
 

Most reactions

New Topics

Top