What the?

Unmanedpilot

TPF Noob!
Joined
Jul 27, 2006
Messages
130
Reaction score
0
Location
Mesa, AZ - ASU Polytecnic
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Did the forum just literally change as I posted a reply? I saw the old style of posts, then mine was in a new format.. then once I went back to the man page everything was different....

Talk about a quick change!! :confused:
 

Antarctican

No longer a newbie, moving up!
Joined
Jan 10, 2006
Messages
24,892
Reaction score
76
Location
The Great White North
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Yeah, it changed between posts for me too! I thought I'd got kicked off or something. It looks like they're now doing a 'thanks' or 'rep' type of format as well. Hmmm.
 

Corry

Flirtacious and Bodacious
Supporting Member
Joined
Feb 5, 2004
Messages
21,168
Reaction score
109
Location
North Central Illinois
Website
corryttc.blogspot.com
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Yeah, it changed between posts for me too! I thought I'd got kicked off or something. It looks like they're now doing a 'thanks' or 'rep' type of format as well. Hmmm.


Hahahah! That's been done on this forum before. Trying it again is the stupidest idea ever. Have fun with that!
 

chantal7

TPF Noob!
Joined
Nov 18, 2007
Messages
583
Reaction score
1
Location
Canada, Sk
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
I think it's sweet! Don't really like the buttons in the type-box, though... they're kinda cheezy and the picture is totally off what they actually are.

Love the photo gallery thing though, that's the best !
 

Slaphead

TPF Noob!
Joined
Apr 28, 2008
Messages
399
Reaction score
2
Location
Zürich, Switzerland
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
I dunno, I don't visit for a while and everything changes.

I'm not sure about this "Thanks" business - can be a good thing, can be a bad thing depending on the forum, but at least there doesn't seem to be a "Groan" button - yet
 

JohnMF

No longer a newbie, moving up!
Joined
Mar 25, 2005
Messages
3,009
Reaction score
11
the design looks decent enough to me.

Of course, i remember when the forum was all just fields. Cheeseburgers were a penny back then!
 

Most reactions

New Topics

Top