Photography Website for sale

Discussion in 'Buy and Sell' started by J.Bat, Nov 6, 2009.

  1. J.Bat

    J.Bat TPF Noob!

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    251
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    This site is all coded up and ready to go. Paypal me $100 and it's yours. All you will have to do is upload the files to your host. Here is the demo.

    Link
     
  2. PatrickHMS

    PatrickHMS TPF Noob!

    Joined:
    Oct 29, 2008
    Messages:
    1,411
    Likes Received:
    0
    Location:
    Metro Atlanta
    Can others edit my Photos:
    Photos NOT OK to edit
    Not bad!

    Loads kinda slow on my PC, and I have a reasonably fast DSL.

    But I have seen worse, for sure!
     
  3. J.Bat

    J.Bat TPF Noob!

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    251
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    Yeah, it's because all the images are saved at the highest quality.
     
  4. Rekd

    Rekd TPF Noob!

    Joined:
    Aug 13, 2009
    Messages:
    1,272
    Likes Received:
    51
    Location:
    Rural America
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I got nothing. Of course, I dont' do flash, but that's just me. Good luck selling it! :D
     
  5. J.Bat

    J.Bat TPF Noob!

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    251
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    What do you mean? This site is coded in css and xhtml. The only flash is the gallery.
     
  6. Rekd

    Rekd TPF Noob!

    Joined:
    Aug 13, 2009
    Messages:
    1,272
    Likes Received:
    51
    Location:
    Rural America
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I mean, I got nothing...

    Methinks anyone willing to shell out that kind of money should get an html version for the price. Otherwise, they're wasting their money on something a lot of people can't/won't see.

    Besides, that template looks like it took all of about 15 minutes to set up. What a bargain. :thumbdown:

    How much you gonna charge to maintain it?

    Just my opinion. :lmao:
     
  7. J.Bat

    J.Bat TPF Noob!

    Joined:
    Mar 2, 2008
    Messages:
    251
    Likes Received:
    0
    Location:
    Oklahoma
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    I wasn't aware you knew how to code css? So good call on the 15mins. Stay in good touch with your flickr! :thumbup:
     
  8. Rekd

    Rekd TPF Noob!

    Joined:
    Aug 13, 2009
    Messages:
    1,272
    Likes Received:
    51
    Location:
    Rural America
    Can others edit my Photos:
    Photos OK to edit
    :crickets:

    Obviously. There's a lot about me you don't know.

    I've seen that template before is why I said that. I'm not just trying to bust your balls. ;)

    :edit: LoL, I just looked at your site. It looks an awful lot like the one you're trying to sell, including the code.

    I guess it's easier if you can get someone else to help offset the cost of your site by making one very similar and hawking it for a hundred bucks. :lmao:
     
    Last edited: Nov 6, 2009

Share This Page