Kids at the Lake

Calliope

TPF Noob!
Joined
May 12, 2005
Messages
2,372
Reaction score
92
:boogie:
 

Antarctican

No longer a newbie, moving up!
Joined
Jan 10, 2006
Messages
24,892
Reaction score
77
Location
The Great White North
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Nice shots Calliope!!! I especially like #3. Looks like you had great weather and a great time.
 
OP
C

Calliope

TPF Noob!
Joined
May 12, 2005
Messages
2,372
Reaction score
92
Thanks Anty... it was fun and a beautiful day! Love your new avatar by the way.
 

JonMikal

TPF Noob!
Joined
Jul 28, 2004
Messages
12,262
Reaction score
327
i love them all! thanks for posting what i'm missing :er:

keep sending me pics!!!! :heart: :lovey: :hugs:
 

Antarctican

No longer a newbie, moving up!
Joined
Jan 10, 2006
Messages
24,892
Reaction score
77
Location
The Great White North
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Calliope said:
Thanks Anty... it was fun and a beautiful day! Love your new avatar by the way.

Thanks Calliope! With Archangel's skill at PS, I look better than if I'd had plastic surgery (the 'other" kinda PS!) Just hope no one from the forum actually meets me, or they will pass on by without recognizing me.
 

Chiller

Mental case
Joined
Dec 14, 2003
Messages
9,739
Reaction score
271
Location
F@cking Hell
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Great shots Linda. Looks like a beautiful place.
 

Arch

Damn You!
Joined
Jan 21, 2006
Messages
8,487
Reaction score
102
Location
locked in the attic
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
nicely done calliope, really happy shots....... they make me smile when i look at your kiddie pics... makes me wish i was 4 again. :thumbup:

right im gonna have to go in the d/s gallery for a while now (happiness overload)...... its all about the balance linda :lol:
 

aprilraven

TPF Noob!
Joined
Feb 2, 2005
Messages
5,135
Reaction score
190
Location
location, location
ahhh...calliopallie.... they are so beautiful..... your boys are always a joy to see...and your nieces are gorgeous.....
is this just normal in your family to have such gorgeous kids???

dang.... maybe i need to be adopted..?????

*miss you c-pallie... get your wicked arse on back here please...*
 

anicole

TPF Noob!
Joined
Jun 29, 2005
Messages
2,148
Reaction score
93
OOOOOOOOMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Look at the boys!!! Having the time of their lives!!!!!

Your neices are lovely ... aren't you so proud?

I just love the little faces of Joseph and John ... how great are they?!?!?!

It looks like you're having a blast ... but we miss you Mistress ... so hurry back!


Angel ... happiness overload ... that's a hoot!!! :biglaugh:
 
OP
C

Calliope

TPF Noob!
Joined
May 12, 2005
Messages
2,372
Reaction score
92
Yeah, well look at what my lovely nieces did to my poor baby:

64030762-O.jpg


My poor baby! :er:

Thanks all for you comments!

Anty, I'm sure you're being very modest. Just like Raven and Nicole, I can see you're a beauty!

And all the rest of my DS friends, sorry about the "happy" place I sent you too. I'll try to be a little less happy the rest of the week ;) !
 

Antarctican

No longer a newbie, moving up!
Joined
Jan 10, 2006
Messages
24,892
Reaction score
77
Location
The Great White North
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Bwahahahahhahahahahahhhhhaaaaa. Oh my! His expression, with one eye closed and his little mouth open while his little hand is up against his head.....priceless. Yep, it's one of those shots you have to put away until prom night, then bring it out to embarass him. "Moooooooom!!!!"

Thanks so much for sharing that.
 

Alison

Swiss Army Friend
Supporting Member
Joined
Jun 21, 2004
Messages
9,468
Reaction score
99
Location
TX
Website
fatephoto.com
Can others edit my Photos
Photos OK to edit
Great shots! It's fun to see photos of them now that I've met them in person! They are adorable!
 

Fate

TPF Noob!
Joined
Jan 8, 2006
Messages
1,685
Reaction score
67
Location
England - Worcestershire
Website
www.davidhedgesphotography.carbonmade.com
Can others edit my Photos
Photos NOT OK to edit
Calliope said:
Yeah, well look at what my lovely nieces did to my poor baby:

64030762-O.jpg


My poor baby! :er:

Thanks all for you comments!

Anty, I'm sure you're being very modest. Just like Raven and Nicole, I can see you're a beauty!

And all the rest of my DS friends, sorry about the "happy" place I sent you too. I'll try to be a little less happy the rest of the week ;) !




lol dunken babies :D

Nice shots btw, lucky you with that weather!
 

anicole

TPF Noob!
Joined
Jun 29, 2005
Messages
2,148
Reaction score
93
Oh Calliope ... there are a hundred thoughts running through my mind ...

This is fantastic ... such bribery material! WHen he gets older and wants to grow his hair long, you can flash this shot at him and tell him that you'll call in the neices to help him with it!
 

Most reactions

New Topics

Top